Сонячна система. Її склад та будова - Марс, Земля та ін
 
 
  Головна
  Усі новини
  Космос
    Сонячна система
    Галактики
    НЛО
    Космонавтика
    Інше
  Фото
  Реферати
  Інформація
  Гостьова книга

 

 
 
 
 
     
 
 

ВПС США назвали дату першого польоту орбітального літака

Військово-повітряні сили США, які спільно з NASA розробляють орбітальний літак, призначили перший його випробувальний політ на квітень 2010 року. Згідно обнародуваним планам літак буде виведений на орбіту ракетою-носієм Atlas V, запущеною з мису Канаверал.

X-37 підвішений до літака-носія White KnightЯк очікується, в ході першого випробувального орбітального польоту літака, що розробляється з 1950-х років, проводитиметься перевірка всіх бортових систем, включаючи систему управління. Безпілотний літальний апарат, що розроблявся в різні періоди під назвами Orbital Spaceplane, Space Maneuver Vehicle, Orbital Test Vehicle, X-37 і X-40, здійснюватиме політ в повністю автономному режимі.

Передбачається, що після закінчення польоту X-37 увійде до атмосфери, після чого з ним буде встановлений контакт з центру управління, який керуватиме приземленням літака. Після того, як X-37 завершить всі випробування, він стане першим орбітальним літаком, прийнятим на озброєння ВПС США.

Втім, для яких саме цілей орбітальний літак використовуватиметься, ВПС не розголошують. За офіційною версією, його застосуванням буде перевезення вантажів - такий апарат дозволить набагато скоротити час доставки. За іншими версіями, апарат може бути використаний для проведення розвідки або для вивчення навколоземного космічного простору.

Слід також відзначити, що в 2007 році стало відомо про проект Пентагону по створенню орбітального бомбардувальника. Інших подробиць про цю програму не відомо.

X-37 являє собою мініатюрний шаттл. Його довжина складає 8,38 метра, а розмах крил - 4,5 метра. Літак здатний здійснювати польоти на висоті від 200 до 925 кілометрів. Прискорення шаттлу додає один ракетний двигун. Передбачається кріплення X-37 або до ракети-носія, або до "базового" літака, який виводитиме його на потрібну висоту. Після цього апарат буде відстиковуватися і за допомогою маршового двигуна виходити на розрахункову орбіту.

Випробування X-37 проводилися з 1986 по 2007 рік. За цей час літак пройшов тести на вільне падіння і контрольоване із землі приземлення - апарат за допомогою вертольота піднімався на висоту в п'ять кілометрів і скидався.

 

  Розміщено: 25.11.2009